lite uppdatering.. =P

Haft mycket att göra nu i helgen, så det har inte hunnits skriva något..
men ska göra en kort sammanfattning!

Fredag:
Malle ringde mig tjugo i åtta på morgonen, och fråga om jag ville jobba..
Ja skrek jag, så det var bara att gå upp kasta på sig kläderna och åka iväg.
Jobbade fram till 15.30 åkte till rusta, handlade lite små saker.
Åkte hem, tog de lugnt, hade feber, men gick över. Sen var de inge mer med det! :)

Lördag:
Jobbade på Hundmässan i älvsjö. Hjälpte grannen med det. Rätt kul, och nu kan jag bara säga att jag mer och mer vill ha hund. Så hund blir det snart. Grannen sa att jag skulle ta en hund på foder under sommaren, så får väl se hur det går :) Kom hem jätte sent, eller det tog längre tid än vad jag hade räknat med. Hade en trevlig kväll för övrigt.

Idag söndag då!
Idag ska jag jobba igen på hundmässan. Får väl se ifall man hittar något där att köpa. Tror jag ska köpa något fint, till min framtida hund om jag hittar något. Det verkade iaf vara billigt, så jaa, vi får helt enkelt se :)
Sen ikväll ska jag nog troligen på bio. Men som sagt, slutar jag sent så tror jag nog inte det är aktuellt. För igår var jag redigt trött. Annars blir det en luuuugn söndag när jag kommer hem!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback