Uppdatering igen ;)

Måndag:

Måndagen stod till att jobba. Efter att inte har fått jobba på länge, så kändes det jätte skönt att få jobba. Tjäna pengar. Jobbade i disken med Jessica :D fyfan va skojj det var. Alltid lika kul att jobba i disken, när man har folk man kan jobba med! Salka jobbade med oss med, och vi röjde.
Åkte hem. SOV tidigt, för idag skulle de vara möte kl 9.00 

Tisdag:

Idag dårå. Började med att Skrutten (min katt) bet mig i huvudet (kl 03.15) så jag började blöda. Han ville ut kattjä*eln. Så ut fick han gå. Jag la mig igen. Klockan ringde igen kl kvart över 7. Upp fixa frukost, klä på sig, åka iväg, käka frukost i bilen .Hämta Rickard på stationen. Trafikstockning i stäket. Trodde aldrig jag skulle hinna. Skulle hämta han klockan halv nio utanför jakan station. Jag var där nollåtta.tjugoåtta. Åker till jobbet. Möte ,sedan jobb. Diska mellan 10-10.45. Sedan skulle jag sitta i kassan. Men rickard ville inte stå i cafet, så där fick jag stå. Imorn är det jag och cafet igen.  fett nice.
Nu ska jag typ käka något, sen sova. Kusin är här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback