idioter...

Nu måste jag fan skriva av mig.
Har inte haft tid tidigare, men nu jävlar kokar det innom mig.
Fyfan vad less jag blir på vuxna människor som beter sig som små skitungar.
Asså jag är så jävla arg.
Det finns vissa personer som är gamla nog att kunna förlåta och försöka bete sig som vanligt folk.
Men inte då.
När man beter sig som en liten skitunge, när saker och ting inte går som en vill, eller som man hoppas
så blir man skitsur, och sedan blir ena jävla bitterfittor, som aldrig glömmer och förlåter.

Fyfan för dessa jävla människor.. Ni är en hel bunt därute, och hoppas ni tar åt er.
Och framför allt en jävla person, som har gjort mitt liv mycket bättre..
Så glad att det blivit som de blivit nu, för jag orkar inte med en alkholist, som dricer varenda eviga dag.
Full som fan och lovar en massa jävla saker, som aldrig håller. Säger massa saker som man inte menar.
Bara att du inser.. Du har alkoholproblem, och jag försökte bara hjälpa dig. Men vafan fick jag för det?
Inte ett jävla skit. DU vet man kan inte ha kakan och äta den, och heller inte finnas för dig när det passar dig enbart.
Hoppas du hamnar dit alla hemska människor kommer. För fyfan vad du har gjort bort dig nu,

Hoppas du inser hur jävla mycket illa du gjort mig nu? Du kanske snart inser att jag försökte hjälpa dig bli frisk.
För det beteende du har, det är inte acceptabelt. Man kan inte bli en helt annan person när man är full.
Det är nästan varning för schizofreni. DU är helt fantastisk när du är nykter,
men så fort du fått i dig en öl, eller vafan som så blir du en helt jävla ond.
Bara lyser EVIL i dina ögon. Du förstår inte hur jag mått med dig i närheten.
Du kommer aldrig bli min vän igen. För du har gjort bort dig totalt. IDIOT säger jag bara...!

Nåväl, nu till lite positiva saker!
Igår var jag med Rickard och Maria, var jätte kul att träffa dom.. Dock träffar jag ju rickard lite oftare, men så jävla kul när vi gör saker tillsammans. Blev som vanligt lite kik i butiker, samt lunch.. =P i barkarby,
(som vanligtvis inträffar varje gång).

Sen var jag tvungen att åka hem, grannen och jag skulle göra lite saker.

Köpte en jätte fin väska, samt lite annat krimskrams.

Idag har jag varit med Rickard hela dagen, vi bytte däck på bilen min i Uppsala.

Vi käkade lunch med min far, och med hans ena anställda. Sen åkte vi till IKEA och kollade läget där. Jag har ju jobbat där i 2 dagar, men hann ju aldrig kolla mig omkring.

Det roliga var att hon jag jobbade med då, hon satt i kassan nu och hon kände igen mig..
Det var ballt om något. Har iaf haft en jätte trevlig dag... Som vanligt med rickard.
Folk tycker dessutom att vi beter oss som man och fru... =P


Imorn vad händer då?
Jooo det blir ytterligare ett stopp på våran IKEA turné. Vi åker imorn till Örebro över dagen.

Jag ska jobba på kvällen, så är hemma innan halv 7. åker ju självklart med mina homies...!
Ska bli fett nice..!

Tack för idag..!

Kram kalas!

Ps. Vill bara säga jag saknar dej D! Vi ska kämpa nu! .Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback