Skämms över mig själv!

Haha, vafan är de här?
Inte skrivit här sen den 4 april.
Det är nästan skamligt. Men jag skyller på att jag har jobbat och slitit.
Har till och med jobbat i Uppsala, med nyöppningen av IKEA där.
Var pisstråkigt på tisdagen, men onsdagen var mycket roligare..
Hade iaf sällskap med trevliga människor från KK = Kungens Kurva.

Idag är iallafall mormor och morfar på besök.
Jätte trevligt.
Är inte alls ofta man träffar dom. Lägger in lite bilder senare.
Har käkat lite lätt lunch nu. Våfflor med rom, creme fraich och rödlöl, eller för dom som föredrar
grädde och sylt.
Jätte trevligt iaf!

På måndag åker jag till Kalmar!
Ska bli riktigt kul!

Puss och kram!


Och förresten svar till "Anonym":
Nej jag dejtar inte nån David från Märsta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback