Torsdag idag då!

Förutom resan igår, så var det match på råsunda.
Det var AIK - HBG, och fyfan vilken match, förutom att aik spelade dåligt, så var det kaos på arenan.
Dessa huliganer, ni är så jävla omogna. Vuxna människor som beter sig som små skitungar..
Var så jävla roligt att se att dessa fem idioter som plankade in hos mig. (de var hbgare) Dom åkte ju fast så det bara skrek om det, och när dom stod utanför dörren, mot polisbilen, fyfan vad jag skratta.
Idioter asså! Sen inte nog med det, när matchen var slut, så stannade jag kvar. Fick lite extra uppdrag.
Och när vi står där ska vi slussa hbgare ut genom portarna för att dom skulle åka iväg med sina minibussar.
(Dom fick inte åka ut på södra då aiks huliganer (firman) stod vid södra och tryckte, så de slussades igenom södra för att ta sig till norra) Dom åkte alltså ut på norra sidan, men det roligaste va.
När både polisen, ordningsvakter, publikvärdar säger, när ni kommer in på plan, sväng vänster.
Tror ni inte att idioten som sitter och kör, svänger höger? 
Nej skriker alla igen, sväng vänster. Men han fortsatte köra höger.
Hur jävla dum får man bli? Och inte hörde man vad dom sa heller. Jag höll ärligt talat på att kissa på mig. Så roligt var det. 

Men iaf, idag har jag varit i stora stan med vännen! Alltså Alexander.
Hade jätte trevligt, var rätt länge sen jag träffade honom sist (på det sättet), så det var kul.
Vi gick runt och kollade lite i butiker, jag köpte lite stuff.
två tunikor, en klocka lämnar säkert tillbaka den, men får se hur det blir. Köpte även några nya näspiercingar, örhängen sen inget mer. Är nöjd med alla inköp än så länge, men som sagt klockan vet jag inte riktigt än hur jag vill göra.
Vi avslutade dagen, med att ta en glass i Kungsan. Eller det blev jag som tog en glass.
Alex ville inte ha, eftersom jag skulle bjuda :P jävla looser alltså, men iaf.
Var jätte mysigt i solen, solen brände, men fyfan vad det blåste kallt.
Kommer lägga upp lite bilder så ni ser hur min dag har varit =)

Tack för en underbar dag vännen! 



        

     


 Avslutar med denna underbara bild, från allén i Kungsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback