Uppdatering ;P

Söndag:
Jaaa, jag jobbade hela dagen som vanligt, jag jobbar stort sett varje helg, lättförtjänta pengar..
Man tjänar ju rätt så bra, så det är bara bra =) Gjorde inte så mycket mer i söndags, förutom att jobba rätt tråkigt att veta!

Måndag:
Jobbade dagen då med..! Som vanligt.. =) haha, verkar ju som att jag bara jobbar.
Kom hem, gjorde inte så mycket mer =) jobba, sov, och vakna upp .....

Tisdag:
Denna dag..! Och denna dag så jobbade jag igen! Hade en riktigt sjuk dröm.
Drömde om att jag började 10, så vaknade skitstressad på morgonen, och ringde till jobbet och verkligen kollade ifall jag började 10 eller 11. Haha som tur va så var det självklart 11 jag började, så då slapp jag den paniken. Bara ligga och kolla lite på tv. Åkte till jobbet, kom hem, och sov :) oooooch......

Onsdag:
Vaknade denna underbara dag =) vaknade upp med solen i ögonen, kollade ut. FAN DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅÅR!
så jävla glad! Klarblå himmel, solen skiner och fåglarna kvittrar. Bättre blir det inte.

Eller jo haha, idag nalkades det tandläkarbesök för fröken. Gick hur bra som helst.

Inga hål (tur) hon tyckte jag hade jätte fina tänder. Dock så sa hon att mitt tandkött är inflamerat.
Känner dock inte av något, och jag sköter om min munhygien väldigt noga. Hatar folk med dålig andedräkt, och misskötta tänder. Man ser ju ifall man borstar dom eller inte... Men iaf, allt var fint och såg bra ut, förutom inflamationen. Hon var inte snäll, har fått massa småsår nu när hon har stuckit hål för att kolla blodet och skit. Iaf, det är inget jag mår dåligt av, men tandtråden ska användas mer flitigt än vad jag gör idag.


Efter tandläkaren så träffa jag kära kusin..! Hon skulle hjälpa mig med bilen, byta glödlampa, och torkarblad och sådär.
Åkte först till stäket och bjöd henne på lunch. Bytte nummer med ägaren på pizzerian, rätt skojj. Börjar bli bundis med dom där. Skitkul, dom känner ju igen mig och min lilla bil varenda gång jag kommer dit. Och dom vet att jag alltid vill ha en avacado sallad =) Underbara människor där.

iaf, åkte iväg och tvättade bilen efter det på shell i jakan, sen hade dom förståss inte mina torkarblad till bilen, utan dom tipsa om ok/q8. Men åkte istället till Statoil. Dom var jätte trevliga där. Hjälpte till och engagerade sig riktigt ordentligt. Expediten som hjälpte mig ska ha stor eloge för all service han gav mig. Han hjälpte mig till och med att ta av och sätta fast mina torkarblad. Fick sedan bara betala för 2 istället för 3, då den bakre torkaren inte platsa. Underbar service som sagt, så stor eloge! =)


Efter det här med bilen, så beslöt jag å kusin att vi skulle ut och gå. Vi tog med oss Molly (deras hund) och åkte iväg till Lennartsnäs. Där var vi kanske runt 40 min. Jätte skönt, satt och snacka i vårsolen, samtidigt som molly myste.
Nää nu ska jag snart sova, jobb imorn serru =) (ovanligt va ;) )

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback