vilken dag...

Idag har jag mått riktigt bra...!
Upp tidigt i morse, blev en lugn dag, blidde ingen träning..
Åkte till Barkarby vid 12, skulle lämna tillbaka en tröja på lindex.
Träffade kattis där, en gammal barndomskompis. Så kul att se hur alla ser ut nu för tiden.
Till och med jag, känner mig finare.
Idag hade jag en sån där dag, när jag var nöjd med allt.
Den enda jag saknar är en solbrun hy.. Dessvärre blir jag ju inte så lätt brun,
så skulle jag ligga och pressa i ett solarium, varannan dag, så skulle de inte hända något.
Eller jooo haha, jag kanske skulle likna en:
 
Jaa faktiskt, jag skulle iaf bli lika röd som en kokt kräfta.
Hoppas dock att med lite bruntabletter som dom säger ska vara så bra,
och kanske lite solarie, kanske det går vägen? Eller så får jag väl vänta tills USA och hoppas att solen tar mer där.
Eller tills Bulgarien....! Aaah men iaf,
Fin kände jag mig iaf, blev faktiskt ett par nya byxor från lindex. Så jävla fina, har kollat på dom tidigare men inte köpt dom.
Men idag köpte jag dom! Skitnöjd!

Ska försöka lägga upp några bilder från idag imorn, men hittar inte sladden,
så jag får väl se hur jag gör.
Annars får jag ta nya imorn med en annan kamera.
Joo förresten har jobbat idag, men usch va trist det var. Det fanns ju typ inget att göra.
Och Haha nu kom jag på att jag glömde en sak. *jävla skit*
Glömde att stänga av latte maskinen. Hoppas inte personen som öppnar imorn inte blir arg.
Då är jag rökt ;)

Nääh nu ska jag kola klart på BB, sen sova.. =)
Sen är tösa ledig imorn!
Hihi

Smäll yu Later..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback