hemma...

Nu är jag hemma från bulgarien, eller jaa, jag kom hem i morse.
Har inte haft tillgång till dator under dessa 8 dagar, så ni får ursäkta att jagi nte uppdaterat.
Har iaf haft en delat blandning med uppfattning om hur jag haft det.
Landet och allt därborta var helt underbart.
Men i 3 dagar har jag legat riktigt sjuk i Bulgarien.
Fick t.om dit en läkare akut som gav mig sprutor och skit.
jag fick världens jätte tabletter.
Men mår något bättre idag, men satt på vårdcentralen hela morgonen idag...
Tagit massa prover, och har blivit sjukskriven.
Hade iaf fått en akut infektion i magen.
Så nu får vi se vad provet säger =)

Nåväl. När jag kommer åt min egna dator, så kommer jag kunna uppdatera med bilder och mer fakta =)

Så puss och kram sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback