idag söndag.....

Bloggen börjar arta sig...
Från att gått från typ de fjuttiga 10 läsare, till typ 130 på en vecka, är jätte kul! =)
Tack ni som läser!

Ska bätre mig när det gäller att blogga!
Är ltie dålig på det ibland... Men i helgen skyller jag på att jag var utan data!
Var nemligen hemma hos mamma och pappa över helgen, och hälsade på!
Dom håller ju på och bygger om, så var rätt kul att se vad som skett där..!
Och jävlar vad stort det blir!

Idag har jag bara tagit det lugnt.... BARA tagit det lugnt..
Bara myser här i lägenheten, och njuter..!
Funderar nu på att ta ett bad, kanske rensa lite i garderoben IGEN =)
Men vet inte om jag vill kasta mer ^^

Imorn blir de jobb, sen ledig 2 dagar, sen jobb, sen semester nästa vecka =)
8 dagar kvar till Bulgarien!

Dagens Outfit








Brunt linne - Lindex
Leggings - Lindex
Skärp - Gina Tricot
Skinnjacka - Cubus


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback