jaahaja!

Idag är det måndag!
Vaknade tidigt idag, trodde fan jag skulle jobba..
Hoppade upp ur sängen vid halv 9, hade rent av panik, och kände jag försovit mig.
Men efter ett tag kom jag på att jag har semester!
Haha snacka om att jag skratta åt mig själv.
Här har man semester, och man är rädd att man försover sig :P
Roligt iaf ^^
Var kul att komma upp iaf i tid, har packat inför imorn.
Allt är inte packat än, men alla kläder är nerpackade =)

Som sagt, som jag tjatat nu, men imorn är det BULGARIEN med min mor som gäller!
Ska bli så jävla skönt att komma bort ett tag!
Behöver tid för mig själv, tänka på massa saker.
Vad jag vill göra med mitt liv. Har haft det lite tungt på senaste tid.
Ska iaf till affären och handla lite lunch och middag

Sen ska jag väl packa det sista, och städa i lägenheten!

Ha det bra så länge!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback