Lördag = COLDPLAY!

Jaa, förlåt för igår, skulle ju lägga upp en bild med slutresultatet av mitt bullbak.
Glömde bort det, eftersom att mormor och morfar kom på besök.
Får väl lägga ut en bild på 1 bulle senare så ni ser.
Kommer lägga ut massa bilder när jag kommer hem som sagt,
då kommer kabeln till kameran och mobilen,
och då finns de massa bilder som kommer att läggas ut!

Idag är det lördag, och vad händer idag?
Jooo att det är jobb på Coldplay som gäller!
Ska bli riktigt kul faktiskt, synd på vädret bara.
Men tappra fans gör det alltid extra kul att jobba!
Någon som ska se konserten?

Aja när jag kommer hem ikväll så lär jag skriva mer!
Måste ju skriva om vad som hände under kvällen!

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback