onsdag!

Idag har jag jobbat hela dagen...
 Snacka om att man är slut nu!
Kom hem jävla sent...
Slutade 19.15, men var klar 19.30.
När jag kom ut från jobbet såg jag att bussen mot stationen redan stod där...
Palla springa lixom?
Så jag gick in på donken under tiden tog en cheesburgare, och en vatten.
Satte mig på gräset och väntade på nästa buss...

När väl bussen kom, var den försenad..
Hoppades ju på att jag skulle hinna med pendeln som gick 20.31 då... Men tror du det själv eller? =P
Jävla fucking busschafför kan inte ens köra buss, massa äckligasvettiga människor som först och främst trängs i
den lilla bussen, gamlingar som tror dom är något.
Puttar bort en för dom tror dom ska bli lämnade...
Nåväl, kommer till stationen och man ser pendeln komma in på perrongen..
Jaa palla lixom springa, hann inte ens komma halvägs förens tåget åkte..
Och fan 21.01 gick nästa tåg, inte alls kul att sitta ensam och bara glo`?
Fett med trist var det iaf!

Kom iaf hem vit typ 21.36 eller nått sånt.
Har precis tatt mig en lång härlig dusch,
och ska försöka sova snart tror jag!
Och fyfan asså... Jävlar va snygga vakter det finns i stan idag!
MUMS säger jag bara.! (en påminde om dig (du vet vem du är))
Han var ruggigt snygg, han sa hej förresten, från ingenstans =P
vart ju lite smått överraskad, så dum som man var så gick man bara vidare!

Iaf nu är det 5 dagar kvar innan jag och MOR åker till Bulgarien!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback