tisdag... och en glad flicka!

Jaaa fanimej!
Idag är jag en glad flicka..!
Så jävla glad att bloggen ger resultat, trots jag själv är slarvig med att uppdatera den mer!
*skämmas på mig själv!*
Ska ändra på det säger jag hela tiden! Men gör ju inte det.
NU ska det bli ändring, när jag ser att folk är intresserade av att veta hur mitt liv är!

Kan ju iallafall berätta att den här bloggen handlar ENBART om mig själv,
vad som händer i mitt liv, hur jag mår och om mina åsikter...
Kan ju säga på en gång, att blir du arg, så berätta inte det för mig,
för här skriver jag precis så jag känner! Det är som min dagbok,
delar med mig av mitt liv, men kanske inte alla snuskiga detaljer!

Idag har jag varit ledig från jobbet..! Faktiskt rätt skönt, men dom ringde i morse och fråga ifall jag ville jobba idag,
men jag tacka nej, behövde handla lite saker inför Bulgarien nästa vecka!
Ni ska få se senare vad jag köpte!
Köpte lite kläder, samt lite smink och sånt jag behöver!
Behöver dock införskaffa mig en mascara som är vattenfast, men får se, morsan kanske har någon!

Tänkte bara kika in och säga hej, men nu ska jag fortsätta att städa!
(har faktiskt invigt min nyinköpta dammsugare! billig OCH bra!)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback