fredag...

Korsitaket...ser ni jag skriver inte på en lördag efter ett uppehåll..
Nu är det dagen före :D
Wiiihoooo! :D
Annah är duktig för en gång skull...
Har gått på kryckor nu sen i måndags..
Skaförsöka klara migutan dom nu.
Kan ju gå och sådär, men det är skönt när dom finns till hands, om jag får ont.
Snackaom att man är ovan att gåmed kryckor.
Första gången jag gör det!

Hundvakt som vanligt, därför jag inte skriver!
2veckor kvar! :) sen är jag troligen friiii :D
Så roligt att kolla på min statistik.
Asså det är verkligen olika från gång till gång.
Ena dagen har man runt 30 läsare.
Sen helt plötsligt skjuter det iväg över 100 st...
Så snälla :)
Ni som läser min blogg, kan ni inte skriva vilka ni är :D
Så jagvet vilka som har koll på mitt liv ;)

Ikväll är det party party :D
Förar hos mig! Jag å Pralinen än så länge iaf!
Rickard kanske, hoppas ju airin kommerockså :)
Men aaah ska bli fett kul!
Inte varje dag sånt här händer!

Nåja...

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback