Fredagkväll

Och det är dagen efter Julafton!
Juldagen med andra ord.
Hade en jätte trevlig dag igår hemma hos mina föräldrar.
Blev bara i allmänheten lagom sådär.
Käka en regäl jul lunch/middag vid sisodär halv 2.
Var ju tvugna att käka innan Kalle Anka.
Menar hallå, vem missar INTE Kalle Anka på julafton.
Så vid 3, satt alla i familjen vid tv:n och kollade.
Jag, mamma, pappa, mormor och morfar!
Efter det var det meningen att vi skulle öppna julklapparna,
men det blev först vi kollade på Kan du vissla Johanna
det är också något man måste se VARJE jul!
Sen efter det var det meningen igen vi skulle öppna.
Men då vart det fika, med lite bullar och så.
Sen kom vi ju till det roliga, och nu fick vi julklapparna!

Morfar spelade jultomte i år, brukar annars vara jag,
men nu blev det inte så ^^  (tack och lov)
Fick inte så mycket, men det jag fick var väl behövligt!
Nya stekpannor/kastruller, brulé brännare, pengar, och ett jätte fint armband från grannarna därute :)
Alla verkade nöjda och glada, så det var en trevlig kväll som sagt :)
Senare på kvällen kom Carina upp och visade min bäbis :)
Liiiten eller som han egentligen heter Mario! Men han är liiten så jag kallar honom liten!
Jag vet inte hur det kommer att bli, eller hur det kommer att gå.
Men jag ska iaf testa ha honom på prov ett litet tag,
annars får ju carina ta tillbaka honom!
Kommer vara så jälva tråkigt ifall jag inte klarar av det här.
Men med tanke på att jag ska försöka hitta nytt jobb, och lite sånt, kanske allt löser sig iaf!

Har precis avslutat en god middag. Och jag är måttligt mätt!
NU ska jag bara diska undan, plocka undan lite sen ska jag lägga mig på sängen tror jag och kolla tv :)
Myyyyys kväll!

Många pussar och kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback