lördag...

och åter igen är det lördag...
Väntar på Alex, vi ska ut på stan..
Ska köpa min julklappar och trängas med alla andra julshoppande människor i stan.
Har inte såmkt att skriva.
Eller joo fick ju en micro/ugn av mina föräldrar i födelsedagspresent.
Nu är den invigd!
Gjorde klyftpotatis i den igår.. Och fatta det tog bara 7 min!
Tills dom var genomvarma samt fått en krispig yta!
Så jäval coolt!
ÄR så jävla nöjd.

Anders skulle ju kommit idag egentligen för att koppla om min el här hemma.
Men stackarn. Han ligger på sjukhus :(
Han har troligen gått i väggen.
Och det var väl inte så otippat! Han jobbar jämnt!

Sen varför ska alla killar vara idioter?
Man tror sig man lärt känna personen i fråga,
men tillslut så visar det sig att han är precis som alla andra idioter?
Börjar bli less på alla dessa idioter..
Finns det verkligen INGEN människa där ute som kan vara normal?
Måste man hitta på saker för att slippa snacka?
Eller vad är det frågan om?

haha kanske är mig det är fel på?
Har fan inte tänkt på det.
Kanske luktar illa, eller kanske bara är hemsk helt enkelt.
Går inte att snacka med mig? Ellervad är det frågan om?
Säger jag sakersom är olämpligt?
Börjar som sagt tröttna på det här.
Man blir faktiskt ledsen! Är ledsen inombords!
Hoppet finns kvar, men börjar försvinna allt mer!

Nåja, väntar på att alex ska ringa som sagt :)

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback