lördag...

Jaa idg är det lördag,
och jag är hemma hos mig!
Så jävla skönt att vara hemma nu,e fter att ha varit hemma hos mor å far nu ett tag.
Då jag i början gick med kryckor.
Ska snart iväg för att gå på stan.
Sen får vi se vad kvällen bjuder på! :)
hoppas ju på något trevligt!

Kanske lite middag med något.
Har lite julmustmarrinerat kött som står i kylen.
Rätt spännande, men hört det ska vara gott.
Så det ska vi tesa.
Vet dock inte vad för typ av potatis man ska ha till det,
och vad för sås? :O
Svårt det där.
Nåja, tack alla ni som stödjer och läser min blogg.
Vore dock kul och veta vilka ni är.
Några vet jag, men ni andra.
Som sagt riktigt kul :)

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback