lördag...

Känns som jag alltid skriver på en lördag,
men känns som det är då jag har som mest tid!
Idag har varit en trevlig dag med min mor!
Vi var iväg och handlade lite små saker.
Köpte faktiskt en liten julgran i vit kulör, samt röda kulor, rött glitter och en liten ljusslinga!
Även köpt en sån fantastisk fin julstjärna från MIO.
aaah jag vet, mina konkurenter, men IKEA hade ju inte kvar av den jag vill ha,
så tyvärr.. ;)
Liknande den här är det, den är 120 cm i diameter!
Kommer passa så jävla bra i mitt mittenfönster!


(denna är inte min då, men liknande!)

Ska ta kort så fort jag kommer hem!
samt på min lilla gran och så.
Sen har jag fått min födelsedagspresent av mamma och pappa idag!
En kombinerad micro och ugn! Så jävla coolt!
NU kan jag äntligen laga mat, och sånt påriktigt!
Tack mamma och pappa <3
Ligger nu hemma hos mina föräldrar, men imorn ska jag hem!

Förresten har jag ÄNTLIGEN får jag säga,fått en operationstid för min fot!
Den 14 december ska jag till sjukan och få den fixat, äntligen säger jag!
Efter flera månaders väntetid,så har det nu kommit till skott!
Nu ska jag försöka sova, trots klockan inte än är 22..!
Så godnatt och allt!

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback