Helgen i helhet! :)

Jaa, då var helgen ääääntligen över, får jag väl säga.
Hände inte så mkt egentligen, men har iaf varit duktig nog och jobbat min 5 helg i rad!
Har jobbat i caféet med Andreas, riktigt kul asså.

Börjar med lördagen:
Börjar med att man vaknar pigg och allert vid kl kvart över nio.
Går upp, äter en tallrik yoghurt och banan. Riktigt gott.
Tog det dock lite väl för lugnt, och klockan vart plötsligt tio över tio.
Jag var tvungen att åka, för jag bröjar 11. Ska hinna byta om, hämta kassa, och fylla på innan man byter av för lunch.
Var rätt mycket igår, hade flyt hela dagen. Så var riktigt kul att jobba.
Tiden gick undan.

På kvällen så var det middag hos Björn och Marlene.
Dom hade gjort riktigt god lasagne.
Alla hade jätte trevligt, vi sjöng singstar, prata och bara hade de trevligt!

Idag söndag:
Jaa, idag var det bara att kliva upp. Trots det var lite jobbigt i morse, men när jag väl vaknat
så jävlar vad pigg jag blir! Är för en gång skull ute i god tid, men fyfan vad snö det har kommit.
Ingen jävel har plogat vägen ,och hur lätt är det att köra där med min lilla skitbil? Inte alls lätt.
Man åker hit och dit, och jaa, inte fan vet jag vart bilen tar vägen =)
Men ändå hann jag i tid. konstigt nog.
Nu är jag iaf hemma, efter en riktig seg och tråkig dag på jobbet.
idag har det nästan varit dött! 
När jag skulle gå hem, fyfan vad jag blir förbannad asså.
PÅ jobbet finns det dem som tror de  är mer än vad dom egentligen är. *kokar innombords*
Jävla *******


Avslutar med några fina kort på ME , My Self and I
den 4 och 5 bilden, är 12 kg, lättare =)
                
       

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback