Torsdag idag då :)

Orkade inte riktigt skriva något igår kväll.
Men usch vilken dag det var igår.
Gick jätte bra på träningen, fyfan vilken magvärk jag har idag, märks man tränade magen ;)

På kvällen skulle jag på möte, och en jävla gubbjävel åkte bakom mig
med hellyset på ända från mig till Kungsängen, och bara för att visa honom att det störde mig,
så slog jag på dimmljuset, och han släckte ner, lika så jag, sen satte han på hellyset igen,
och jag mitt dimmljus. Och sådär höll det på, tills han äntligen körde om.
Störde ju inte mig direkt att han kunde ligga framför mig.
Hade en känsla att han skulle tvärnita framför mig, så när han körde om och la sig framför mig,
så slog jag på mina helljus, för att visa honom att det var irriterande, då bromsar
gubbjäveln in, kliver ur bilen, rycker upp min bildörr och börjar svära.
"Din jäval fitta va fan håller du på med, får jag inte köra med mina helljus, låg ju förfan några meter bakom dig"
jag svarade bara att det bländade mig, och om han kunde så kunde han köra om.
"Jävla hora, vem fan tror du att du är, tror du inte jag blev störd med dina jävla dimmljus"
-jag satte bara på dom för att du skulle släcka dina helljus
"Men vafan jävla fitta, jag måste ju ha på mina helljus för att se om ett jävla rådjur hoppar upp, du är ju föfan inte klok"
-Då kanske du inte ska vara ute och köra i mörkret om du inte klarar av att köra med halvljus.
Sen stängde jag bara dörren och körde iväg med racer fart.
Men den jävla idioten slog på helljuset igen, och jag satte på mitt dimmljus, och jag sket i vilket.

Men vafan är man 50+ så bör man bete sig moget. Så jävla synd att jag inte tog gubbjävelns regnummer, så hade jag fan anmält honom.

Men men....

Idag ska jag iaf på kryssning! wiiihoooo! ska bli riktigt kul.



Hoppas ni får lika kul ikväll ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback