torsdag och fredag!

Jaaa, va hände igår..
hmm ärligt jag minns inte, förutom att jag vet att jag jobbade :)
det är väl de enda jag kommer ihåg.
Jag började kl 15, så jobba jag stängning, så jag jobba till 20.
Var väääääääääääääldigt tråkigt på jobbet, eftersom det inte fanns något att göra.
Hoppas bara det blir mer att göra nästa vecka.
Då är det sportlov och löning . . . .
Och lilla jag ska få jobba näääästan hela veckan, alla dagar utom onsdag fredag lördag :D
Haha jaa nästan hela veckan sa jag ju!

Idag fredag ... jaa vad hände idag. egentligen?
Börjar med att man blir väckt runt halv 8, upptäcker att det är en underbart härlig dag.
Solen skiner, solen värmer, klarblå himmel, fåglarna kvittrar.
Och jag och morsan ska iväg och träna!
Blev runt 1½-2 timmars träning idag.
Jätte skönt.
har gått upp 2hg, haha men det är bara för att jag tydligen börjar bygga muskler.
Så fettmassan minskar, och muskler ökar.
Jag märker på kläder att det ger resultat!

Har jobbat idag med! Jobbat från 11 till 20. Jobba i disken idag.
Jobbade där med Luis, och sofia! men stängde tillsammans med Luis.
Han är så jävla rolig! En underbar liten prick *hihi*

Kristofer kom och hälsa på kvällen, snacka lite skit bara sådär rent allmänt,
sen åkte han hem. NU ska jag gå och lägga mig,
för jag ska jobba imorn.

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback