uppdatering.

Jaa, nu var det ett tag sen igen,
men jag får skylla på att jag inte riktigt mått bra.
Haft feber i två dagar, men idag har det varit bättre.

Jag skrev senast i lördag, så jag kanju bara uppdatera kortfattat om de andra dagarna fram tills nu.

Söndag:
Upp och hoppa runt 10, sedan käka göra sig i ordning och vara på jobbet runt 12. Skulle stå i disken.
Hade hoppats att det var lika lugnt på söndagen som det var på lördagen, men inte så jätte lugnt
under ruschen under lunch, men det gör inget, för det är så kul och jobba när de finns saker att göra =)
Slutade iaf med att jag fick gå hem kvart över fem istället för klockan sex.
Var skönt, för jag hade världens huvudvärk, så det var bara att åka hem och lägga sig.

Måndag:
Börjar med att morsan väcker mig, eller jaa, jag hade faktiskt redan vaknat
trot eller ej, men vaken var jag när morsan sa åt mig att jag ska gå upp,
för vi ska ju träna.
Äntligen har jag fått morsan att vilja träna oftare =) så upp och iväg till gymmet var det

Väl där blev det först 20 min på en liknande orbitrek, sen magövningar på en vibrationsplatta. (fyfan vad det tar!)


     


Nu ser ju inte våra maskiner ut just såhär, men det är samma effekt! Jag rekommenderar SKARPT virbrationsplattan!

Det tar som fan, och man känner verkligen hur magmusklerna jobbar. Förövrigt jobbar alla muskler i kroppen! Vi var väl där runt 1½ - 2 timmar!  Bra jobbat mamma!

Tisdag:
Jaaa, idag då. Vad har jag gjort idag. Ska jag vara ärlig, så har jag inte gjort ett skit!
Bara tagit det lugnt, hjälpt till med tvätten hemma, finns nästan ingen tvätt kvar. Riktigt skönt!
Sen har jag diskat, och bara tagit det lugnt, kollat lite på tv, (top model2, hell´s kitchen, unga mödrar och sist men inte minst ANDRA AVENYN!) spelat betapet, och just nu ligger jag bara i sängen och ska snart sova.
Går inge bra på tv:n just nu så.

Imorn får vi väl se vad som händer.
Är tydligen ledig, men jag trodde jag skulle jobba, men ack då!
Ska iaf träna imorgonbitti med mammsen, sen ska jag väl träffa Fundish, och sedan Krisofer tror jag!

Take Care all people!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback