ÄNTLIGEN!

Nu har jag äntligen flyttat!
Kändes jätte konsitgt inatt att sova här.
Dock väääldigt löjligt eftersom jag har sovit här massvis med gånger tidigare,
samt sov här under mitt sista år på gymnasiet.
Men nuär det ju på riktigt! Nu är stället mitt!
Hade dock svårt att sova, inte nog för att det kändes konstigt,
men det åska och regnade här, hela natten, och är man rädd så är man!

Som tur va så var S vaken, förlåt att jag väckte dig ;)
men han fick mig att tänka på annat. Hade det jätte trevlig med våran pratsund via sms!
Kändes så lugnande, han vet hur han ska göra!
Dock viste han inte att jag var rädd, men han fanns där iaf. Och hans lugn, lugnade mig!

Har precis packat upp nästan allt...!
Man ser att det är nytt ställe!
Ska dock ner och köpa lite fiskgrejjer till akvariet, samt lite fiskar tror jag..
Ser rätt tomt ut nu, men är jätte fint! =)
Ska se om jag ska köpa nya lampor till armaturen så jag får lite annat sken!
Aja :)
skitsamma..!

Blir middag ikväll med Kalle, så jaa,
sen ska jag sova, jobb heladagen imorn!

puss å kram!

Ps. Kommer upp bilder senare på mitt hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback