Måndag = Ny vecka..

Jaaa, idag är det ny vecka..
Fan vad veckorna går fort, känns som det snart är jul.
Fast kanske ska börja med min födelsedag =) Den är iaf innan.
Den firas i år inte hemma, utan bär iväg till Boston den 26 oktober, och den 27 är det kryssning i karibien/paradiset som gäller. Morsan fyller för övrigt 50, medans jag 21, så det är därför det blir en resa =)

Men Snart bär det av till Bulgarien med min mor <3 vi gör en liten resa bara mor och dotter.
Kommer bli en massa shopping, sol och bad!
Får väl se hur det går, men jaa, det blir iaf riktigt härligt!

Ska försöka fortsätta packa inför flytten nu, men är jobbigt när man har huvudvärk.
Måste för övrigt iväg till Bauhaus för att köpa flyttkartonger.
Blev iaf klar med garderoben igår, vart bara 1½ kartong med kläder, känns för fasen som jag hade mer.
Men blir att STOR rensa när jag väl flyttat in, anväder ju inte ens hälften av mina kläder jag har,
trots man köper för att man ska använda dom. Hmm jobbigt det där =)
Jag köper för mycket saker när det är rea, som jag tror jag ska använda,
sen hänger dom eller ligger i garderoben med sina lappar kvar, helt orörda.
Men tror jag inte är den enda tjejen som tänker att "Den är ju fin, jag kommer säkert använda den snart!"
Vem känner igen sig?

Nääh, nu ska jag iaf typ hmm inte göra något för stunden.
Men vi hörs.

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback