Riktigt glad men ändå besviken!

Inser att jag blir sämre, eller så vet jag inte vad det är med mig,
kanske är det svininfluensan som härjar med mig? haha näähdå, inget att skämta om,
men nu har jag typ ingen röst, halsen värker, täppt i näsan, och är allmänt seg i kroppen.
Men vafa, det är en bra dag idag =)

Jag är ju så jävla glad att jag flyttar idag!
Kl 14 ska jag och pappa hämta hyrbilen, åka till lägenheten, hämta en soffa,
åka tillbaka hit, sen ska jag vänta på min mor, vi ska åka hem till mormor å morfar,
och lämna soffan, sen ska vi hem, jag ska tömma mina akvarier, åka upp med säng och sådär.
Så jävla skönt! Inatt ska jag inte sova hemma? Eller det beror helt och hållet på ifall
jag får med allt eller inte? aah vill ju inte hålla på att flytta under natten!

Sen är jag så jäääääääävla besviken.
Min lön denna månad är 2000? kan det verkligen stämma?
2000kr det klarar man sig inte ett dugg på?
Är så jävla besviken på det här! Hoppas det är något fel, ska ju få semesterpengarna också,
men när får man dom då? Aaah, jävla pissemånad säger jag  bara...
Hur fan ska man ha råd? dessa 2000 kr går ju direkt till räkningar?
Får bli nudlar i 1 månad =) hoppas ju att jag får mer denna månad!

Aja, nåväl, får väl ivärstafall ta ifrån mina sparpengar, dom finns ju till för att jag ska använda dom
när det krisar. Men ska iaf sälja min bil, så får ju lite pengar därifrån.
Aja, man ska kanske gifta sig rikt, eller finna drömprinsen som tjänar bra ;)

Aja, nu ska jag iaf packa ner det sista.
Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback