tisdag... trött och sjuk =/

Fan varför kan man aldrig bli frisk?
Dom ringde ju från jobbet igår, och tyckte absolut jag skulle jobba.
Dom tvinga mig ju inte, men behöver pengarna, eftersom jag flyttar nu!
Men iaf, skulle jobbat mellan 11.30 till 18.00,
men eftersom jag älskar mitt jobb så mycket så blev det till 19.00.
Det känns att man inte är så frisk, nu mår kroppen skit, och min hals har sagt ifrån.
Fan vad hes jag är, men usch vad jag gillar det ;)

Låter sådär extremt grymt sexig!
Nåväl, skulle egentligen packat mina sista kartonger idag, men inte orkat...
Jag är så jävla slut.
Pappa hjälper mig dock imorn med att ta bort lite möbler från lägenheten,
och kör det till mormor och morfar i uppsala.
Sen blir det jag och mamma som gör resten på kvällen!
Då ska min säng, mina akvarier upp =)
Ska bli så skönt att få göra om lite =)

Längtar iaf extremt mycket!
Äntligen kommer man få känna sig mogen och vuxen!
Som jag skrivit tidigare, så imorn börjar jag mitt nya liv! MITT NYA LIV!!!
Tack Kalle för du är en sån bra människa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback