torsdag....

Äntligen säger jag bara! Nu har jag iaf 1 dag ledigt =)
Nu har jag precis kommit hem, har jobbat idag, samt träffa mor och far en snabbis,
kom kom till jobbet och handlade en garderob. passade ju självklart på att spendera lite tid med dom!
Mamma var snäll nog och köpte 6 jätte fina glas! Heter för övrigt Godis Mix, om du vill ha fina glas på IKEA!
Sen efter det så mötte jag upp min kusin på Lindex =) Var länge sen jag träffa henne! 
Så var jätte kul att hon kom förbi barkarby, och jag fick träffa henne!
Köpte två par linnen samt ett par örhängen och ett halsband.
Är jätte nöjd med linnena! Ett brunt och ett olivgrönt (mossgrönt) linne!
Guldörhängen samt ett halsband i nå silver aktig färg ^^



Köpte även några mattor och lite småskit på rusta! Bra affär det där när man flyttat hemifrån!
Börjar tjäna in lite vuxenpoäng! Städar, handlar mat, lagar mat, städar igen, jobbar sliter, städar ännu lite till, sover jobbar, handlar städar!
Har fått ännu bättre ordning på lägenheten!
Så här ser det ut nu!







Börjar få upp min tuch här hemma, men fortfarande saker som ska bytas ut!
Nytt kök, nytt badrum! Men man får börja sakta, men säkert!
Nääh, nu är jag jätte trött, man kanske ska ta ett bad =)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback