torsdag kväll...

.... och jag vet inte hur jag mår...?
Innerst inne vet jag inte, men jag försöker väl se ut att må bra..
Jag vet inte hur jag mår om jag ska vara ärlig!
Är rätt nere egenltigen, men vem ser det egentligen?
Ingen? Så det är ju skitsamma om ifall man mår dåligt eller inte.
Lite fundersam över massa saker, vet saker som jag egentligen kanske inte ska veta,
men som jag vet om. Vill inte heller fråga, då kan det bli fel.
Så just nu låter jag allt finnas inom mig.
Blir väl kanske bra! Men just nu tvivlar jag, känns inte så bra.
Kanske inte så svårt att veta vad jag pratar om, men ni som inte vet?
Gissa!

Ska iaf så småningom lägga upp bilder från roadtrippen med maria och rickard!
Men inte just nu.

Ha de´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback