Bra dag!

Idag är det en sån där bra dag när jag mår hur bra som helst.
Faktiskt så började morgonen heeeelt fantastiskt.
Nu har jag och mamma bokat resa till Bulgarien i augusti.
Vi åker den 11, och är tillbaka den 19. Hur underbart är inte det då?
Så jävla kul det ska bli, och BARA jag och mamma! =)

Sen åkte vi och tränade.
Så glad, ställde mig på vågen idag, och jaaa, börjar närma mig =)
några kg till, sen har jag nått mitt första mål!
SÅ jääääävla glad!
Och framförallt är jag stolt över morsan!

Neeeh nu ska jag till jobbet, blir bara ett kort pass idag, som det ser ut som nu,
men man ska ju inte vara riktigt säker! =)
Hoppas på det bästa iaf.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback