Fredag.. :)

Jaaa, kan du tänka dig.
Idag är det fredag!
Och jag har jobbat hela långa dagen! Skiiiit skönt, men fy vad jag är seg nu.
Märks att man inte jobbat så långa pass på länge.
jag menar vist brukar jag jobba 11-20, men då är det med andra förhållanden.
Då stänger jag oftast caféet.

Imorn ska jag jobba där med Andreas.
Alltså i cafét. ska bli riktigt kul.
Tycker att jag och Andreas håller ihop bra där.
Så ser fram emot det.,

Ska klara upp lite saker nu.
Jag skriver dels om resa till USA samt att jag ska flytta.
Detta hör dock inte ihop.
Jag ska flytta till Fridhemsplan, till en lagom stor 1:a.
Ligger väldigt nära Västermalmsgallerian.

Sedan Resan till USA sker i maj.
Då jag mamma och pappa, ska besöka nån typ av "släkt" där nere.
Vi blir borta i dryga en vecka. Då räknas 4 dagar shopping in där!
Sen blir det en resa i Augusti. Då bara JAG och MAMMA, ska åka till Bulgarien!
Det ser både hon och jag fram emot.

Annars har dagen varit lugn. Jag har inte tränat idag,
för kände att jag inte skulle orka. Men min mamma däremot.
Usch va stolt jag är över henne! det syns verkligen.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
Men ni får ha det bra :)

PUSS och kram

Kommentarer
Postat av: cissi

Hej!

Jaha men då förstår jag, K-holmen e nog mysigt känner lite folk som bor där..ska du flytta in själv el med ngn? ;) jag förstår vad du menar med att inte vara van att jobba, ibland när jag e hemma tar jag ett pass på hemtjänsten. jobbade där förra året ett halvår drygt. men man e verkligen trött när man kommer hem! va roligt att ni kommit igång o tränat, var tränar ni? om du vill gå ner i vikt snabbt så e ett tips att börja på spinning. jag går här i gävle på friskis o de har i jakan (tror de har öppnat i kallhäll också, i bolinder) och det var bra där tyckte jag..har du varit på s nån gång? man håller på o dör men alltså det e så bra, man känner att man blir bättre efter tre, fyra ggr...ett tips;) nu ska jag sova, ska upp imorn o plugga som vanligt (YEY)..hade du tänkt att börja på univ/högskola? det e verkligen att rekommendera. man träffar nytt folk o studentlivet e rätt kul..ja om man nu deltar i det:)

lycka till på jobbet imorn, vilket kafé e d? kram kram

2009-03-06 @ 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback