Lite nere, Lite ledsen

Jaa, lite så känns det nu.
Efter en snabb genomgång på jobbet, eller alltså jobbet har gått fort idag :)
det är däremot positivt. Jag och Andreas jobbar skitbra tillsammans.
Vi satte NÄÄÄSTAN försäljningsrekord idag.
Gick skitbra där.

Men sen efter jobbet såg jag fram emot kvällen.
Min kära kusin Jenny, fyller nemligen 20.
Hennes kalas skulle börja 16, men jag mamma och pappa,
kom runt halv sex.
Faster, palst farbror och emma, jonte och jenny,
hälsade på oss. Och Jessica och camilla.
Men sen, det kändes riktigt hemskt att vara där.
Ni vet när man kommer hem till någon, och man känner sig inte välkommen.
Precis detta upplevde vi nu. I början var det väl okay.
Men det var som att alla kollade på oss. Och inte bara jag, men mamma och pappa kändes inte välkommna.

Vet inte vad vi gör som är fel?
Eller om det är något vi gjort, eller kommer göra?
Jag vet inte. Det är riktigt hemskt.
För jag hade faktiskt velat vara kvar. Så min kära kusin.
Jag tror inte du läser min blogg, men om du gör det.
Så hade jag inte räknat med att det skulle bli såhär.
Jag önskar dig verkligen ETT STOOOOOOOOOORT GRATTIS! På din 20års dag!

Finns så mycket känslor just nu.
Känner att min familj, börjar splittras mer och mer.
Det är förmodligen inte så, men det känns som det.
När vi gick därifrån, så började jag nästan gråta.
Det ska inte vara såhär.
Att min faster har hittat mannen i sitt liv, och verkligen är lycklig.
Så måste familjerna kunna enas, annars funkar det inte.
Men idag hände det väl något, som inte borde hända.
Men det är som det är, och hänt är hänt.

Men just nu vet jag inte hur det är.
Jag älskar min kusin över allt annat.
Älskar min faster och Janne!

Vilka underbara människor.
Så jag vill inte att det ska vara såhär. Det ska vara bra!
Det ska vara RIKTIGT bra!

Jag vill inte ha en splittrad familj, vill inte att släkten ska splittras.
Men det känns som den är påväg att göra det nu!
Min kusin är den enda som står mig riktigt nära.
Och trot eller ej, så skulle jag bli förkrossad om jag förlorade hennes vänskap.
Ibland känns det som att det är påväg att försvinna det med!
Men jag hoppas aldrig det gör det!

Säger det igen

GRATTIS ÄLSKADE JENNY PÅ 20ÅRS DAGEN!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback