Söndag...

Inatt har jag knappt kunnat sova något...
Har legat och vridit mig, tänkt massor, och varit riktigt låg.
Jag är less personer som säger en sak, och sedan står dom inte för vad dom säger.
Less på att höra saker, som sedan inte är sanna.
Jag börjar fundera över mycket saker.
Och jag vet inte riktigt hur det kommer att bli.

Jag vet inte om jag litar på människorna runt omkring mig.
jag borde göra det, men något säger mig att jag ska sluta lita för mycket på folk.
Igår var  inte riktigt världens bästa dag.
Men idag är det en ny dag, och jag försöker blicka frammåt.
Men jag vet inte hur det kommer bli...

Jag vill bara vrida tillbaka klockan 2 år, och börja om från den tiden.
Jag saknar vissa personer, som då betydde hur mycket som helst för mig.
Men som idag, knappt finns kvar.
Någon jag saknar väldigt mycket är D....
Ibland tänker jag massor på våran tid. Var en av de lyckligaste tiderna i mitt liv.
Trots det hände mycket då, så vet jag att det var bra!
Man måste ha motgångar, för att sedan uppskatta medgångar.
Men nu är det en del i mitt liv, som medför en jävla massa motgångar.
Och det gör mig väldigt låg, och ledsen.

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva.
Veckan som kommer, kommer att bjuda på massa jobb.
Lördag den 21 mars så är det Hjärt- och lungräddning på Råsunda.
sen efter det så ska vi på kalas, lilla Signe med familjen fyller år =)
Det är framför allt Signe som ska fira sin 1års dag, men resten av Bohmans fyller år =)
SÅ blir ett stort saftkalas, ska bli jätte trevligt.

Skriver kanske mer senare!

Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback