söndag eftermiddag!

Jaa, vad har man gjort av den här dagen?
Inte direkt så himla mycket.
Bara tatt det lugnt, kollat på Twilight och Låt den rätte komma in!
Tack Andreas för filmerna =)

Ska äta sushi ikväll =)
SKa bli riktigt gott faktiskt, var länge sen nu.
Och nu känner jag behov av sushi.
Sushi är tydligen det nyttigaste du kan äta.
Det är därför Japaner alltid lyckas bli gammla =P
Dom lever ju längst i världen, så jaa, man kanske ska börja leva på rå fisk, och sjögräs =)

Ligger och funderar en massa, som vanligt.
Och det jag kommer fram till är att varför vuxna människor beter sig som små skitungar.
Det är alltid vi "unga", som får höra att vi beter oss som småbarn,
men när vuxna beter sig illa, så får vi inte säga vad vi tycker och tänker om dom.
Sån jävla dubbelmoral med det.
kom och tänka på en händelse som hände på jobbet för några dagar sedan.
Jag och mina arbetskolegor höll på att dö av skratt, när en vuxen människa inte kan ta ett nej.
Så jävla barnsligt. Så vist kan vuxna människor, bete sig lika illa som vi "ungdommar" tydligen gör.

Nåväl, allt för mig just nu =)

Ciao




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback