Uppdatering! :)

TORSDAG:
Jag jobbade kort pass på torsdagen... Var rätt skönt.
Hade tid hos våran ergonom Angela vid halv fyra. Slutade kl två.
Så jag satt kvar på jobbet, och myste lite med Linda :) Satt och snacka en jävla massa skit.
Sen efter jag v arit hos Angela, mötte jag som tur va Rickard på väg upp.
Han fråga om jag skulle me och shoppa lite saker inne i varuhuset.
Så Jag följde med, och köpte några flyttkartonger. Har börjat packa nu nemligen.
Snart flyttar jag... =) Ska bli så jäääääääääävla skönt..
Flyttar in till Fridhemsplan! En etta på dryga 38 kvadratmeter. Jätte fin, och jätte bra första lägenhet!

FREDAG:
Åkte hem till min kära kusin efter en lång hård arbetsdag.
Hon skulle fixa mitt hår. Efter hon fixat mitt hår så hade vi två lite fredagsmys, snacka lite, gjorde lite grönsaker och dipp. TREVLIGT!
La i lite blonda slingor. Börjar bli riktigt ljust nu.
Det är jätte skönt. Eftersom jag har varit svarthårig nu ett bra tag, så känns det här jätte skönt.
Och vårigt. Så fint och fräch man känner sig, att vara brun i ansiktet, ljust hår och solglajjor..!
Jag känner mig iaf jäääääääävligt fräch då =)
Sov iaf över hos kusinvitamin. För på lördagen var det möte och lite upplysningar om året som kommer på råsunda.

LÖRDAG:
Idag var det möte som sagt på Råsunda...
Hade jätte trevligt, träffade lite människor man inte sett på ett halvår typ.
Ska bli så jävla skönt att säsongen drar igång nu!
Efter mötet så var det kalas hos grannens dotters barn.
Som jag skrev så är Veronica, Jimmy och deras Signe på kort visit.
Signe fyller 1år, så det var 1års kalas. För första gången på flera månader unnade jag mig en liten bit tårta..
Det var jätte gott, men ville inte ha mer än det jag tog. Är jätte skönt att kunna behärska sig.
Jag menar, vem gillar inte godis, och godsaker för övrigt? Nej jag är inte alls lika sugen.
På kvällen käkade jag och pappa sushi. Åkte till samma ställe som sist i Sumpan..
SÅ jävla god sushi. Skulle lätt kunna leva på sushi =)



SÖNDAG:
Söndagen var en dag på jobbet, öppnade och stängde caféet.
Var hemskt, var så stökigt och var inte alls kul att öppna.
Men fick iaf beröm över hur mycket jag hade "bullabullat" upp det i montrarna.
Men hur kul är det att stå och sälja bakverk, när det inte finns något utbud?
Jag hatar det, hade blivit en miss med en av våra beställningar till en av våra leverantörer.
SÅ ni som var där, tyvärr så var allt slut.
JAG skämmdes som fan. Jag brukar alltid se till att de finns massor av valmöjligheter,
men vad kunde man göra nu då, när det inte fanns tillräckligt med saker?
jaa iaf pinsamt var det. Men gick bra ändå. Var hyffsat lugnt eftersom det var fint väder på dagen igår.

MÅNDAG:
Jaa vad har jag gjort än så länge idag då?
Tränade med morsan i morse, idag var det riktigt kul att träna. Blir träning imorn igen, hoppas det är lika kul.
Tränade mycket mage, och det känns fanimej. Nu ska jag delvis lägga all träning på mage, och armar.
Vill inte ha så stora armar jag har idag. Men börjar minska =) *woiiiie*
Nu hjälper jag morsan med lite pappersarbete ute på kontoret.
Skit kul, blir nog mitt andra jobb sen, kontors jobb eller receptionist.
Kristofer ville att jag ska spela biljard med honom, men får se hur lång tid det här tar =)

Puss och kram sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback