vet ej vad som händer...

Jaa, nu har jag inte skrivit på några dagar.
Men nu är det dags.
En blogg är väl en personlig dagbok? där man skriver av sig om vad man tycker och tänker?
Kanske inte skriver allt det mest privata man kommer på, men vist skriver man hur man tänker och tycker.
verkar som att några har något imot bloggarnas bloggar.
Att det klagas på att dom trackar ner på någon person, eller på någon eller något annan/annat.

Att min blogg inte är lika populär som blondinbellas blogg, eller linda rosings, eller vem fan som helst
Så känner jag att jag kan skriva det jag vill här.
trackar inte ner på någon, heller inte om något.
Skriver bara hur jag mår, och vad jag tänker.
Missförstånd uppstår lätt. Och det kanske inte blir lika bra skrivet så som jag tänker i huvudet.

Nåväl.
Vad har hänt sedan sist.
Jag har jobbat en hel del.
Sen i förrgår åkte jag till mormor och morfar, alltså i torsdags.
Hade jätte trevlig, var ett tag sedan jag träffade dom. Dom vart iaf glada.
Mormor och jag åkte och handlade mat, efter ett tag när vi kommit på vad vi ville äta.
Vio käkade stuvade makaroner och falukorv. Till kvällen blev det nygräddade våfflor med sylt och vaniljglass.
Vi hade det iaf trevligt!

I går så åkte jag hem från mormor och morfar,
kom hem, började städa mitt rum. Kristofer tyckte jag skulle komma förbi en sväng.
Så jag åkte dit. Sov över där.
Idag har jag jobbat, och det är kaos på IKEA!  jag menar det verkligen.
Det är inte okay att folk med varm mat, står och väntar på sittplatser.
Det är ju så att vi bygger ju om hela varuhuset, så vi har stängt lekrummet på nedre plan.
Och öppnat upp det i restaurangens peakrum. Och där tappade vi runt 60 sittplatser.
Och det märktes av idag. Och i 20veckor till kommer det att vara såhär. Så jag vet inte hur det kommer gå,
till löning och långlördag. Och när det är extra dåligt väder ute.

Dagen har iaf gått snabbt, då det alltid har funnits något att göra =)

Finns mycket tankar inom mig nu, men kan inte skriva det....

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback