Hejhopp...

Long time ago..... sen sist.
Jaa, jag vet, jag har inte bloggat på ett tag, men är för att jag inte har orkat helt enkelt.
Jag vet att en blogg ska uppdateras, men går lite sisodär, då jag haft en svacka..
Men nu ska det komma igång igen.! Den person som håller på med min blogg,
verkar inte heller lagt ner så mycket tid till att få den klar, men jag får väl annars sätta igång och fixa själv.

Ska bara skriva lite kort.
Igår var jag och såg en grym konsert med min kära moder.
Såg någon som heter Jean Michel Jarre.
Vem då tänker ni säkert? Jag viste inte heller vem det var förens morsan spelade en skiva för mig.
Asså grym snubbe, han har nån blandning mellan synth, techno och lite pop.
Skit grymt var det iaf! Liknande Kraftverk. Dom brukar alla veta om.
Lazer show, det hade han med, inte så mycket som jag hade hoppats på, men grymt var det.
Ska försöka lägga upp bilder senare idag.
Men just nu städar jag.

Ska överraska mor och far lite. Får en tröja av morsan som tack för hjälpen,
som jag ska ha på planet när vi åker till USA next week.
Börjar skriva lite svengelska märker jag, men bra att jag övar ;)
Engelskan ligger inte på topp direkt, men spännande blir det.
Som sagt USA NÄSTA TORSDAG! =)

Nej, bilder och förmodligen filmklipp kommer lite senare under dagen.
Min kusin kommer också och ska slinga håret på mig..!
*wiiiiiiiie* Var ett tag jag träffa henne nu. Så kul blir det.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback