Igår då...

Igår var det måndag, och jag, rickard och jenny var på en barista utbildning.
I hammarbyhöjden. Eller Hammarbys Fabriksväg.
Basic Beige hette kursen. Så nu är jag kunnig inom kaffevärlden..!
Ska bli skitlkul att få veta ifall jag blivit en certifierad barista!
Synd bara att vi inte har en rikitig masik på jobbet..!
Vore underbart att få visa sina talanger, så kanske vi skule sälja mer latten, och kanske höja priset.
I stockholm låg en latte på normalpriset ungefär på 36-38kr. Vi tar hälften!
Hos oss kostar en latte 19kr.

Men ändå.
Får se ifall jag fortsätter att utveckla mig inom barista.
Trots jag inte dricker kaffe, så finns det hopp.

     



Jag kan iaf göra hjärtan och löv! =)
Resten är överkurs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback