lördag...

Hade en grym fredag igår..
Personalfest, den var jätte lyckad tycker jag verkligen!
Var både bra och dåligt.. de dåliga behöver ja inte gå in på..
lite blandade känslor där... Så jag vet inte riktigt va jag ska tro och säga.
Lite besviken faktiskt!
Annars var det jätte kul, man kom närmre vissa personer, som man typ egentligen inte vetat så mkt om..
Det om något var jätte kul!

Idag är det lördag, snart söndag ska jag påpeka!
Jag har haft en stooooooooor tvätt dag idag!
Massa tvätt, har inte haft tid sen vi kom hem efter karibien!
NU idag har jag tvättat! ALLT
6 jävla fyllda maskiner, och 4 timmars torktid... uschanimej asså...
Tur jag fick en tvättmaskin i födelsedagspresent av mormor och morfar! =)
Dock jag har inte varit och köpt än ännu, men det kommer =)
hittat en gryyyym tvättmaskin, en rosa^^ skratta inte åt mig:P men den fanns i blått med!
Vet ni är lite besvikna på mig när det gäller min uppdatering..
Men som ni vet sitter jag hundvakt på vardagarna, och har ingne dator där.
Så kan inte skriva något...
Sen på helgerna blir det jobb och sen har jag ingen ork kvar.

Just nu vet jag inte på vilket humör jag är på.
Var jätte glad, nu vet jag inte? Känns som allt jag gör är fel?
Börjar få såna tankar igen... Att ingen vill lägga ner tid på mig..?
Någon som kan hjälpa mig att berätta vad som är fel?
Så har jag lättare att kunna ändra på det som jag gör är fel.
Nåja, får väl bli en tidig kväll nu då.
Blev ändrade planer....

Såå sov gott..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback