onsdag...

Och nu vill jag fan hem till mig! !
Jag vill fixa i MIN lägenhet, göra det fint inför julen,
ta och möblera om, julpynta...!
Fixa så det blir riktigt fint!
Blir att dra till rusta och köpa gardinerna jag hitta igår..
Måste dock kolla hur breda mina fönster är!
Har ju något större förnster än vad jag är van med!
msåte även tvätta mina fönster! Byta gardiner,
Fixa på balkongen! Kanske kolla om man kan köpa nån snygg matta som man kan lägga ut där!
Vet inte om någon har bra koll på vart man hittar snygga utemattor?
Eller man kanske ska lägga nått snyggt klickgolv där ute?
Finns mycket snygga, eller så köper man bara en enkel matta nu under julen,
så får jag göra om där tills i sommar!

Har iaf lite planer på om vad jag ska hinna med innan Julen!

Ska hunnit ta bort ena bokhylla/skåp. Ställt dit min säng.
Köpt soffa, och satt den där sängen står nu!
Julstädat, och tvättat fönstren.
Julpynta, och köpa julgran! aaah, mysigt!
Första julen i sin egna lägenhet!

aja, nääh nu ska jag väl äta lite lunch.

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback