fredag...

och är ännu inte glad... eller mår inte bättre..
Så less på alla jävla människor på denna planet..!
Känner mig extremt sviken!
Mitt hjärta känns tomt, livet känns meningslöst.
Allt känns så jävla fel...
Funderar skarpt på att börja om mitt liv.
Kanske flytta till en ny stad, börja om verkligen från början!
Eller börja om från början här.

Så less allt skitsnack som vandrar här...
Hur man ena dagen är fin i någons ögon, sen när man väl träffat personen,
så blir det aldrig mer att man hör från personen!
Förstår inte vad problemet är?
Duger man aldrig för någon?
Är man rädd för att börja tycka om någon som ens kompisar inte skulle gilla?
Så less som sagt på allt!

Min blogg börjar bli så dyster...
Men jag hoppas att det snart vänder!
Snart fyller jag iaf 21, och då ska jag till Caribien! Och för hoppningsvis,
kommer jag ha en underbar födelsedag!
Kanske man får nya kontakter, och flyttar!
Vore rätt skönt.. För just nu är alla personer i min närhet inget att ens ägna tid åt..
Känner bara att alla sviker en..!

Aja, take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback