kväll... eller natt? senkväll..

Aaah nu ska jag faktiskt gå och lägga mig!
Ska upp tidigt imorn!
Ska öppna kära jobbet, ska möta Rickard vid 7.10 imorn i västra skogen!
Får åka med honom till jobbet!
Så bäst jag går och lägger mig nu så jag orkar upp imorn!
Sen är det tidig fredag..! Slutar 15.30...
Skulle på bio med en, men verkar inte bli av..
Så blir nog fredagsmys med Funda <3 *kärlek*

Annars får vi se vad det blir!
Packa lite blir det vilket fall som helst!
Lördag är det jobb, kanske ut på kvällen!
Sen så är de packa klart allt,
söndag Råsunda, sen hem till mor och far..
Sist men inte minst

MÅNDAG! DÅ åker viiiiiiiiiiiiii!
TJooohoooooooo


Godnatt alla mina goa läsare!
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Danne

Ville bara säga att de var trevligt att se att det fortfarande finns mulliga tjejer som är stolta över sina kroppar.

Mycket kreds till dig.

/Danne

2009-10-23 @ 12:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback