meningslöst...

Varför känns allt så jävla meningslöst?
Känns som jag går på 1000000tals nålar, och det gör bara ont..!
Blir fan sviken gång på gång...
Vad är det JAG gör som är så jävla fel egentligen?
Jag vill bara någon ska berätta för mig...
Så jag kan bli bättre, och bli den alla vill!?!?!

Ska snart sluta bry mig om andra, för verkar inte få något tillbaka.
Man lägger ner sin själ i hur andra mår, vad dom gör, och allt.
Men vad får man tillbaka? Inte ett JÄVLA fucking skit!

Gör mer ont när någon man tycker om ska iväg...
gaaah, jävla helvetes jävla fucking shit...
Så förbannad trött på att det ska vara såhär...!

Vill bara alla ska veta en sak!
Jag är den jag är Och snälla FÖRSTÅ det!
Jag kommer aldrig bli någons dröm människa...!
För det verkar inte som någon vill lägga den sidan till.
Och när man väl tror sig hittat någon, så blir det bara skit av det hela...

Nåja, lämnar datan nu...!









Dagens Outfit!





Kommentarer
Postat av: mark

Du förtjänar att må bra det gör varje god människa. O även att jag inte känner dig så tycker jag att du ska fortsätta vara den personen du för jag tycker att man ska gilla personen för den man är...

Kram o lycka till

2009-10-08 @ 12:07:16
URL: http://porrigt.se
Postat av: ibbe

Hej. Annah.

Du är en av dem finaste människor jag känner och

du ska inte bry dig om alla andras tyckande.

Ta väl hand om Dig och Vi älskar Dig

Kram

ibbe

2009-10-17 @ 17:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback