onsdag...

Halva veckan har gått, snart torsdag och snart måndag!<3
På måndag åker jag wiiiiie!
Ska bli så jäääääääävla underbart!
Slippa alla hemska skitstövlar som finns här!
Ååååh finns så mycket idioter...
Jag spyr snart på alla! USCH!

Nääh lite positiva saker!
Kläderna har ju flödat in (:
Shoppat två dagar med min älskade tjej! FUNDA!<3



Hittat riktit fina kläder! Klänningen och jackan har ni ju sett,
men här kommer lite mer kläder (:



Lack immitations leggings - Gina Tricot
Vitt linne - Gina Tricot
Svart Tisha m. tryck - Gina Tricot



Samma leggings - Gina Tricot
Vitt linne - Gina Tricot
Vit långskjorta - H&M
Rosettskärp med resår - Gina Tricot


Som ni ser är det ingen smal människas blogg ni läser!
Utan en stolt mullig tjej! Nåfan är jag fin ändå!
Visserligen kan det försvinna lite fett både här och där!
Och det blir mitt nyårslöfte! Ska verkligen ta tag i det nu!
Har varit inne på operation, läst massor om det, varit i kontakt med olika kliniker.
Men jag ska ge träning och bra kost en chans till...!
Hoppas ju dock jag har någon som stöttar mig då med, men allt kan man ju inte begära här i livet!
Har beslutat att sluta bry mig om vad vissa tycker!
Det finns alltid någon som gillar hur en ser ut, och jag har många!
Så ni/du som snackar skit bakom ryggen på mig... Tack för jag är ditt centrum i livet!

Puss och kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback