snart söndag...

minutrarna är nedräknade och timmarna!
Fatta om bara sisodär 30 tals timmar, så åker jag!
Ska bli så jäääääääääääävla fucking skönt!
Kan ju erkänna jag har lite resfeber nu ^^
väskorna är packade! och det enda som ska ner nu, är de som jag använder dagligen!
typ som fön, plattång, hårspray, och lite annat små tjaffs!

Så imorn efter råsunda, så åker mamma och jag hit och hämtar mina väskor.
Sen hem till dom! Sova, och sedan upp tidigt!
UNDERBART! Imorn vid den här tiden, då aah, är jag nog troligen på båten... eller hmm är jag i Boston fortfarande? (: Aaah, spelar ju ingen roll, är iaf inte hemma ;)

Nääh nu ska jag nog ta och sova lite!
täntke gå upp tidigt imorn, så jag hinner dammsuga och städa innan råsunda som sagt!

Så aah godnatt på er godingar!




outfit today! (:


Kommentarer
Postat av: Malin

Gu vad fin du är! Du måste ha tappat massa kilon! Bra jobbat!

Kramar från (Bulgarien) Malin

2009-10-28 @ 12:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback