söndag...

óch fyfan.....
jag längtar så jag håller på att dö..
är det här som kallas resefeber?
Isånafall så har jag det garranterat!
Längtar så sjukt mycket!
Imron halv 7 går bilen från mor och far, sedan planet går 9...
sen bär det av mot karibien/västindien!!!
Och snacka om att de ska bli skönt, å få slippa detta rusk vädret här hemma?
Kommer ligga där i bikini och dricka massa paraply drinkar och bara tänka på alla !
Här hemma alltså;P

Åååh jag längtar...
har packat allt, har väl förmodligen glömt hälften, men vafan gör det?
Jag köper nytt! Fick en helt okay lön såå (:
Nääh nu sitter jag här hemma hos mor och far, efter en hektisk eftermiddag.
Först rysare på råsunda, tänk om gnaget aldrig vnnit.. fyfan...
men rätt åt alla bajare när dom skriker inget SM guld till AIK,
så går dom och vinner... haha..!!!
Usch såna äckliga jävla fjortisar det finns asså... fyfan..
trodde jag skulle garva ihjäl mej, när en 17/18årig tjej, ställer sig och nästan
börjar lipa, för man säger att hon är på fel plats... skriker och gråter...
Moget... eller INTE :P mohahahah, idioter alltså!

Så skönt det är över, och är glad att säga:
BAJJBAJJ BAJEN BAJJBAJJ BAJEN BAJJBAJJ BAJEN BAJJBAJJ ETC.ETC...
hihi...

nääh nu ska jag mysa lite, sen sova (: Sen äre semester!





Kommentarer
Postat av: cissi

Hej!!!! Vilken fin blogg, visst är den ny??! Har inte läst allt men ska du till KARIBIEN?!?!? FAN VA HÄRLIGT:D:D:D:D kan du inte ta med mig? ;)

Ska du åka med en sån där fin båt? Har kikat lite på sånna för att se om de landar på kuba men de verkar inte som de gör det...Hm, det hade ju inte varit helt fel...Hur länge ska du vara borta? Med vem ska du åka o var ska du åka? Många frågor, jag väntar på bilder:)

Kram

2009-10-25 @ 20:41:12
Postat av: Pralinen

Åååh, Annah jag är så avis på dig! Byt liv med mig nu! :P

2009-10-26 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback