Mååååndag.....

....och ny vecka igen..!
har inte hänt så mycket under helgen,
så har inte direkt haft ork att skriva.
Jobbat, sen i lördags hade mor och far kräftskiva!
Så dom ville jag skulle komma över, var jätte trevligt och träffa dom,
och sedan alla grannar! Saknar framför allt Anders och Britt!
Britt och jag kommer väl börja luncha tillsammans, nu när jag bor här på fridhemsplan!
Hon jobbar ju här!
Nu hade jag tänkt att först dra en snabbis förbi Åhléns innan jag far till jobbet..
Ska se ifall dom har kvar parfymen jag hitta i fredags.
Var så jävla dum att jag inte köpte den!
Luktar så jävla gott, och parfymen höll doften heeela dagen!
Inte ofta dom gör det, men den höll i sig!
Så nu ska jag iaf in och se om dom har kvar det erbjudandet!

Så skriver kanske ikväll! Men vågar inte lova något.

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback