söndag.. :)

Och åter igen ny vecka framöver.
Sportlovs vecka, och jag vet inte riktigt hur jag ska tycka.
Jobbar alla dar denna vecka. Mån - Sön...
Piiiuw... Fast rätt skönt, har fått både längre och kortare pass.
Så det är ju bara bra :)
Idag har jag jobbat, inte min ordinarie helg, men gästrollade lite :)
Och kändes sjuuuuukt skumt att sitta i kassan på frukosten.
Och sen under dagen.. Nu är jag ju så himla van, att vara i caféet vårat.
Så jaa konstigt kändes det! :) men jag fick ju komma till mitt älsade café,
då lilla Rickard, kände att han ville byta, eller haha var väl jag som ville de mest ;)
Orkade inte med att gå i matsalen ... *spyr på det*

Nåväl, som sagt ny vecka framöver.
Och lyssna, det är bara 25 dagar kvar till löning :)
Inte fy skam.. Därför gillar vi februari extra mycket ;)
Får se annars vad veckan bjuder på.
Vet iaf att mammsen kommer på besök på tisdag,
samt att vi ska på mötet angående stambytet.
så snart får jag en topptoppitopptopp lägenhet :D

Blir ev. Huddiksvall om 2 veckor :)
Får väl se hur det blir, men jag har iaf planer åp det :)
Hade för övrigt en bra kväll igår :)

Puss å Kram





Bjuder på två nya Jag :)


Kommentarer
Postat av: Magnus

Bild nr.2 va fin :).

2010-03-01 @ 00:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback