torsdag...

Och jag mår inte alls bra.
Fick gå hem en timma tidigare pga att mitt huvud höll på att explodera.
tagit en ipren samt en alvedon, men näähdå.
Här hackar man tänder, fryser, kallsvettas, och mår bara piss.
Känns som något sticker in miljoner nålar i huvudet.
Ligger iaf under duntäcke, samt fleecpläden samt tända ljus.
Aaah varmt är det, men jag fryser ändå.
Ska bädda ner mig i sängen nu, har legat i min soffa och myst.



Måste iaf sova tills jag vaknar imorn, och verkligen kurera mig.
Har inte mått så här dåligt på väldigt länge...!
Något är knas. Jag känner på min kropp varjegång jag håller på att bli sjuk.
Och när jag väl blir sjuk, så blir jag sjuk.
Och det här är gränsfall asså, så jag hoppas god natts sömn,
lite extra piller, och en EXTREMT lugn fredag ska få mig att må bättre.
Det läskigaste nu är att det sticks i mina ögon, så det är jätte obehaglingt.
Jag kanske borde kolla upp det där.
Inte första gången det händer.

Hittar ju inte min kabel till kameran,
så har inte lyckats lägga upp de bilder från dagen med A-M och Pralinen igår.
Hade så underbart trevligt med dig Pralinen!
Måste bara göras igen omgående!

Puss å kram!
Nu ska jag lägga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback