Tisdag...

Igår var detmåndag och löning.
Kan ju inte direkt säga att jag jublade så jätte mycket,
Men vadska man göra? Vart ju sjukskriven i 2 veckor.
Så får väl skylla på det!
Men idag ska iaf jag mamma och pappa, åka iväg och kolla på möbler.
Har hittat 3 soffor jag vill ha, men vet inte vilken jag vill ha. SÅ jävla svårt att välja.
Så det blir så att domfår vara med som smakråd!
Igår jobbade jag faktiskt bara till kl 13, och när jag var på väg hem,
var det stopp på E18! En stor jävla fet krock med två lastbilar hade hänt.
KOm precis i den vevan när den var färsk, så det var inte avstängt då.
Som tur va kunde jag köra av första avfarten mot kungsängen. Så jag behövde inte sitta i kö i flera timmar.
Men satt ändå fast där i dryga 1½ timma innan vi kunde börja köra av.
Hörde att dom hade öppnat upp motorvägen sen strax efter kl 18.
Och kan säga stackars de som har suttit i kö hela den tiden!
Eftersom dom stängt av E18 vid Stäket avfarten, så blev det ju kaos där med.
Eftersom ALLA skulle åka gamla vägen.
Tyvärr omkom en man i 50års åldern i den här olyckan så jag säger bara RIP!

Ska försöka åka till Polisen idag ochvisa upp min stora repa, som NÅN gett min bil.
Frågan är ju bara vad det kan vara!
Antingen är det någon som kört in i bilen närjag varit parkerad!
ELLER så kan det vara så att när jag varit vid COOP Och handlat,
så har nån gått med en kundvagn, och det har varit tajt, och dom har bara kört på.

Men iaf.. :)

Jag återkommer senare om vilken soffa det blev :)

Puss på kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback