torsdag...

Haha fyfan vilken jävla underbar kväll det var igår!
Så jävla kul.
Började kvällen med att käka middag på bowlinghallen,
måste säga det var faktiskt riktigt god mat!
Käkade nån kyckling med råstektpotatis, och dragonsås!
Sen efter det blev det discobowling...
Hade ju världen bästa lag ;P
Walle, Ibbe och Hedvig.
Och jag blev grymt överraskad, Ibbe hade tydligen itne spelat förut,
men fyfan va han var bra.. Och en jävla rolig stil hade han också för den delen!
Måste faktiskt erkänna man spelar bowling alldeles för lite.
SÅ jävla kul! Blev en cider iaf under bowlingen, eftersom jag körde bil.
Drack inte ens upp den, men kändes så osocialt så aah :D

Sen när bowlingen var slut, så drog ett gäng vidare till PG i Jakan!
Var riktigt kul, TROTS jag inte drack, fick bli en god alkoholfri :) aaah det dög.
Men vissa av mina kollegor blev ju lite små runda under fötterna!
Så jälva kul som sagt.
Ska hitta kabeln så kommer de komma upp nån bild :D

Kvällen var underbar och natten var mer underbar!
Så nu ska jag käka frukost, gå till apoteket och köpa huvudvärkstabletter!

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback